Heb jij affiniteit met mechanische installaties en elektrotechniek?

Voor het team Onderhoud & Reiniging binnen ons thema Buitenruimte zoeken wij een allround medewerker riool voor 36 uur per week.

Solliciteer direct(externe link)

Een medewerker op de milistraat staat met verkeersborden in zijn handen

Dit ga je doen

Als allround medewerker riool werk je samen met je collega op onze rioolbus. Jouw werkdag is gevarieerd en bestaat uit onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Storingen uit de hoofdpost van C.A.R.S  halen en verwerken
  • Oplossen van storingen aan pompgemalen (mechanisch en elektrisch)
  • Reinigen van pompgemalen
  • Opgraven huisaansluitingen en doorspuiten en inspecteren met camera
  • Vervangen van huisaansluitingen en straatkolken
  • Vrijhouden van duikers en infiltratie voorzieningen

Tevens draai je als allround medewerker mee in de roosters voor de piketcoördinatie, gladheidsbestrijding, milieustraat en overige werkzaamheden. Hiervoor kun je (uiteraard in overleg) ook buiten reguliere werktijden worden ingezet.

Dit ben jij

Enthousiast en leergierig!

  • Je toont initiatief en hebt een zelfstandige en klantgerichte werkhouding. Daarnaast ben je graag betrokken bij het team
  • Je hebt affiniteit met mechanische installaties en elektrotechniek (VOP is een pre)
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs C of bent bereid deze op korte termijn te behalen
  • Je bent in het bezit van: VCA basis, BHV, Veilig werken in riolen en Veilig werken langs de weg of je bent bereid om deze cursussen te volgen
  • Voldoe je (nog) niet volledig aan het profiel, dan nodigen we je toch uit om te reageren

Wat bieden wij?

Bij ons kan je je verder ontwikkelen en jouw talenten optimaal benutten. Wij bieden een enthousiaste werkomgeving, waarin je volop ruimte krijgt voor eigen initiatief.

  • Je begint met een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Het brutosalaris stemmen we af op jouw kennis en ervaring en bedraagt maximaal € 3.176,- (functieschaal 5 CAO gemeenten) op basis van een 36-urige werkweek
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Je kunt het IKB uit laten betalen of besteden aan extra verlof, training of opleiding en aanvulling op je reiskosten
  • Maatschappelijk relevant werk, aandacht voor werk-privébalans, volop faciliteiten om hybride te werken, een goede pensioenregeling etc.: lees vooral onze zeven pluspunten waarom jij graag bij ons wilt komen werken

Solliciteer nu!

Reageer uiterlijk 11 juni via de sollicitatiebutton bovenaan de pagina, onder vermelding van het vacaturenummer 38-BU-23. Bel voor vragen over de procedure Leonie Stout, recruiter, 06 18 50 09 89. Bel voor vragen over de functie Willemijn Bonnier, teamleider Inrichting, 06 28 24 23 10.