HOME  |  Gemeente  |  Inkoop en aanbesteding  |  Inkoopspreekuur en bedrijfsbezoeken

Inkoopspreekuur en bedrijfsbezoeken

Ons laatste inkoopbeleid is participatief tot stand gekomen en legt de nadruk op het lokale midden- en kleinbedrijf (MKB). Lokaal inkopen is niet alleen een taak van de gemeente maar ook van de ondernemers onderling. Ook is er een behoefte om elkaar beter te kunnen vinden en leren kennen.  

Hiervoor zijn twee mogelijkheden in het leven geroepen.

Inkoopspreekuur

Elk kwartaal, in principe eerste maandagochtend, is er een ‘Inkoopspreekuur’. Bedrijven kunnen (individueel) langskomen bij de gemeente om kennis te maken met een centrale inkoopadviseur en eventueel de betreffende vakspecialist die de inkoop daadwerkelijk uitvoert. U kunt zich voor het inkoopspreekuur aanmelden via inkoop@heuvelrug.nl. De eerstvolgende data zijn:

8 januari 2018 9.00 - 10.00 uur 10.00-11.00 uur 11.00-12.00 uur
6 april 2018 9.00 - 10.00 uur 10.00-11.00 uur 11.00-12.00 uur
2 juli 2018 9.00 - 10.00 uur 10.00-11.00 uur 11.00-12.00 uur
1 oktober 2018 9.00 - 10.00 uur 10.00-11.00 uur 11.00-12.00 uur

Bedrijfsbezoeken

Elke maand gaan we op bezoek bij een bedrijf waarbij wij veel inkopen. We krijgen daarbij een beter beeld van wat een bedrijf kan bieden. Wij plannen hiervoor een geschikt moment voor alle partijen in. Wilt u ons ontvangen? Wij horen het graag van u via inkoop@heuvelrug.nl.