HOME  |  Gemeente  |  Organisatie  |  Onze dienstverlening

Onze dienstverlening

U wilt dat wij u snel en goed helpen. En u rekent op betrouwbare en foutloze producten en diensten. Daarover maken we graag de volgende afspraken met u.

  • Wij staan u vriendelijk en deskundig te woord
  • Wij komen onze afspraken na
  • Wij hanteren de wettelijke termijnen voor het afhandelen van aanvragen, klachten en bezwaren
  • Wij nemen uw klacht of melding serieus

Internet

  • De informatie op onze website is betrouwbaar en actueel
  • U kunt een toenemend aantal producten en diensten via internet afhandelen
  • Uw melding geeft u digitaal aan ons door, bijvoorbeeld over openbare ruimte, verstopping, afvalcontainer en gevonden/verloren voorwerpen

Telefoon

  • Tijdens kantoortijden belt u op (0343) 56 56 00
  • Is de persoon die u zoekt niet bereikbaar, dan wordt u binnen twee werkdagen teruggebeld
  • Voor spoedmeldingen is onze pikettelefoon (0343) 56 56 00 altijd bereikbaar

Afspraak

  • U kunt voor diverse producten en diensten een afspraak maken, via de website of per telefoon
  • Wij helpen u op het afgesproken tijdstip

Post

  • Onze correspondentie is helder en duidelijk
  • Heeft u een vraag aan de gemeente? Binnen twee werkdagen zenden wij u een ontvangstbevestiging op uw brief.

Mail

  • U ontvangt direct  een ontvangstbevestiging op uw mail. De termijn van afhandeling verschilt per vraag.