Krijg je energie van goede dienstverlening aan onze inwoners? Je helpt onze inwoners snel en vriendelijk bij hun aanvragen. Je geeft de juiste informatie en handelt onze processen zorgvuldig af. Heb je ervaring op het gebied van Burgerzaken of vind je het leuk om je te ontwikkelen op dit vakgebied?

Wij zoeken een nieuwe collega voor het thema Publiek in ons team Burgerzaken: Medewerker Frontoffice Burgerzaken voor 32 uur per week.

In deze rol kom je in contact met inwoners in onze gemeente en bepaal je mede wat zij van onze dienstverlening vinden.

Solliciteer direct(externe link)

Wat ga je doen?

  • Je helpt onze klanten bij de aanvraag en uitgifte van reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels BRP, gezondheidsverklaringen en Verklaring Omtrent Gedrag
  • Je zorgt voor aangifte van Verhuizing, Emigratie, legalisatie handtekening en garantverklaringen
  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking, administratie en archivering van deze werkzaamheden

Wat vragen wij?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Aantoonbare relevante ervaring met de werkzaamheden op een afdeling Burgerzaken is een pre
  • Kennis van en ervaring met Burgerlijke stand is een pre
  • Ervaring met I-burgerzaken van Pink Roccade is een pre
  • Je vindt het geen probleem om af en toe op donderdagavond te werken
  • Je vindt het geen probleem om op vrijdag te werken

Wat neem jij mee?

Vanzelfsprekend heb je een klant- en servicegerichte instelling. Je vindt het leuk om het visitekaartje van de gemeente te zijn. Door te luisteren, mee te denken en advies te geven zorg jij ervoor dat inwoners met een glimlach vertrekken.

Daarnaast ben je communicatief sterk, enthousiast, nauwkeurig en stressbestendig. Je vindt het leuk om klanten aan de balie te woord te staan. Je bent een harde werker en je kunt meerdere taken naast elkaar uitvoeren.

Wat wij jou bieden

Als het klikt, bieden wij jou deze veelzijdige- en dynamische baan met ontwikkelmogelijkheden in een leuk team met enthousiaste collega’s. Daarnaast kun je uitgaan van de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een bruto salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring tussen de € 2.295,- en € 3.612,- (salarisschaal 6/7 Cao Gemeenten)
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Je kunt het IKB uit laten betalen of besteden aan extra verlof, opleidingskosten en vakbondscontributie
  • Afspraken over jouw loopbaan en ontwikkeling die passen bij jouw levensfase
  • Maatschappelijk relevant werk met aandacht voor werk-privébalans en een goede pensioenregeling. Lees vooral onze zeven pluspunten waarom je graag bij ons wilt komen werken

Reageer!

Enthousiast geworden? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton en dan zien we jouw motivatiebrief en CV graag onder vermelding van het vacaturenummer 44-PU-2023 uiterlijk 8 juni 2023 binnenkomen.

Leg ons uit waarom deze baan bij je past, we zijn benieuwd! Een motivatiebrief is de eerste stap in de procedure. Op basis van CV en motivatie beoordelen we of we een eerste kennismaking met je inplannen, op 12 juni as.

Meer info?

Voor vragen over de functie kun je terecht bij Mariska Kortekaas-Dol, teamleider Publiek. Zij is telefonisch bereikbaar via: (0343) 56 56 00. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Rahman Kahraman, Recruiter via: 06 81 41 11 84.

Aanvullende informatie

Vanwege de vertrouwelijkheid van de werkzaamheden wordt een antecedentenonderzoek uitgevoerd. Ook wordt bij benoeming een ‘Verklaring omtrent gedrag’ gevraagd.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.