• Locatie Doorn
  • 24 uur per week
  • Relevante werkervaring binnen het verzekeringswezen

Heb jij ervaring binnen het verzekeringswezen? Zoek je een zelfstandige functie waarin je de regie kan pakken? Leg jij gemakkelijk contact en neem je initiatief? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteer direct(externe link)

Dit ga je doen

Als medewerker schade en verzekeringen binnen onze gemeente ben jij de spil in het coördineren en beheren van alle onze verzekeringszaken. Wij sluiten verschillende verzekeringen af voor onder andere medewerkers, scholen, vastgoed, vrijwilligers en besturen. Maar ook voor aansprakelijkheid, opstal en schade. In deze functie beheer je de verzekeringsportefeuille van de gemeente en besteed je nieuwe verzekeringen aan bij aflopende contracten.

Je schakelt met onze andere afdelingen en met externe partijen zoals onze verzekeringsmakelaars, juristen en inwoners. Je pakt in dit proces de regie en zorgt voor een juiste administratieve afhandeling. De werkzaamheden zijn heel uiteenlopend. Van het analyseren van schadeclaims door brand, onrechtmatige daad en voertuigincidenten tot aan risico’s signaleren en het MT informeren over lopende verzekeringszaken.

Dit bieden wij

Een zelfstandige functie waarbij er veel ruimte is voor ideeën en eigen initiatief. Daarnaast zijn er volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Je staat binnen onze gemeente dan ook niet stil. Verder kom je te werken binnen een enthousiast en goed functionerend team.

Verder

  • Een bruto maandsalaris tot maximaal € 4.244 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 8 CAO Gemeenten), afhankelijk van kennis en ervaring
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% en 194,4 verlofuren
  • Maandag is onze kantoordag
  • De mogelijkheid en goede faciliteiten om hybride te werken
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een goed bereikbaar gemeentekantoor midden in het centrum van Doorn

De 7 pluspunten waarom je bij onze gemeente moet komen werken.

Dit ben jij

Je bent klantgericht en kunt zelfstandig en nauwkeurig werken waardoor het afhandelen van schadeclaims en het afstemmen over verzekeringskwesties je soepel afgaat. Je communiceert goed en duidelijk zowel mondeling als schriftelijk. Het onderhouden van interne en externe contacten is iets waar jij energie uit haalt. Daarnaast heb je empathisch vermogen over de menselijke kant van de verzekeringskwesties.

Verder

  • Relevante werkervaring binnen het verzekeringswezen
  • Een geldig certificaat: Wet op financieel toezicht (Wft), ‘Schade Zakelijk’ en ‘Schade Particulier’ of  bereid dit te halen
  • Kennis van privaatrecht en aansprakelijkheidsrecht is een pre
  • Kennis van het systeem AAG (Assurantie Administratie voor Gemeenten) is een pre

Solliciteren

Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature solliciteer dan direct. Voor vragen neem je contact op met onze recruiter Carlijn Mutgeert via 06-55906799 of carlijn.mutgeert@heuvelrug.nl. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag.

Dit zijn wij

Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd.

Wij zijn een groene en mooie gemeente, met 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen, in een bosrijk landschap, midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een geliefde plek om te wonen, werken en recreëren.