Om uw factuur te kunnen verwerken moet deze op naam staan van de gemeente Utrechtse Heuvelrug. Ook moet de naam en het nummer van de budgetbeheerder op de factuur vermeld staan.

Wij ontvangen uw factuur bij voorkeur per e-mail. Deze kunt u sturen naar facturen@heuvelrug.nl. Verstuurt u de factuur toch per post? Dan richt u deze aan:

  • gemeente Utrechtse Heuvelrug
  • t.a.v. Crediteurenadministratie
  • Kerkplein 2
  • 3941 HV Doorn

Ons systeem voor e-facturatie ondersteunt de volgende versies:

  • SI-UBL 2.0
  • SI-UBL 2.0 CreditNote
  • PEPPOL BIS Billing v3.0 Invoice
  • PEPPOL BIS Billing V3.0 Creditnote

Binnen de e-factuur kunt u bijlagen met verschillende bestandstypen gecodeerd toevoegen. De volgende bestandstypen worden ondersteund:

  • .pdf
  • .doc
  • .docx
  • .xls
  • .xlsx
  • .xlsm
  • .xlsb

OIN-nummer: 00000001814994386000
KVK nummer-  50092812

Vragen over e-facturing?

Neem dan contact op met onze crediteurenadministratie via crediteuren@heuvelrug.nl