Complexe agenda’s beheren, afspraken verplaatsen, het afstemmen binnen en buiten de organisatie. Dit is wat jij leuk vindt! Kan je goed meedenken met mensen met een hele drukke agenda? Werk je graag samen met je collega’s om de ondersteuning optimaal te maken? Dan hebben wij een mooie plek voor je in ons hechte team.

  • Locatie: Doorn/hybride
  • Uur: 32
  • Niveau: mbo

Solliciteer direct

Dit ga je doen

Geen dag is hetzelfde in deze uitdagende baan. Ad hoc werken, structureren, snel schakelen en inlevingsvermogen zijn hierbij onmisbaar. Jij zorgt ervoor dat de managers, wethouders en/of gemeentesecretaris blind op hun agenda kunnen vertrouwen en dat de stukken die ze nodig hebben op tijd (digitaal) klaarliggen.

Je hebt onder andere de volgende taken:

  • Complex agendabeheer voor de managers, wethouders(s) en gemeentesecretaris
  • Vergaderingen voorbereiden: je zet vergaderstukken digitaal klaar en checkt van tevoren of de benodigde informatie compleet is
  • Anticiperen op vragen van managers en collegeleden
  • Je verwerkt en bewaakt binnenkomende e-mails, telefoon en binnengekomen post
  • Ontvangst van gasten en facilitaire zaken regelen rondom afspraken 

Dit bieden wij

Je komt te werken binnen het fijne team van services en secretariaat. Het team is in ontwikkeling, jouw goede ideeën daarbij zijn heel welkom. Jullie werken onderling nauw samen voor een soepel verloop en jullie vervangen elkaar tijdens vakanties en ziekte. Samen zorgen jullie voor de planning en onderlinge bezetting zodat er op het secretariaat 5 dagen per week voldoende fysieke aanwezigheid is.

Verder bieden wij

  • Een brutomaandsalaris van maximaal € 3908 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 7 CAO Gemeenten)
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% en 201,6 verlofuren
  • De mogelijkheid voor hybride werken. En goede faciliteiten daarvoor
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een goed bereikbaar gemeentekantoor in het centrum van Doorn

Bekijk vooral onze 7 pluspunten waarom je bij ons wilt werken.

Dit ben jij

Je denkt vooruit, neemt initiatief en draait je hand niet om voor spoedklussen die tussendoor komen. In drukke tijden houd jij het hoofd koel en ben je in staat te prioriteren en rustmomenten te creëren in de agenda’s. Plannen en organiseren is waar je energie van krijgt, je bent stressbestendig en representatief. Je maakt makkelijk contact, kan mensen geruststellen en   door goede vragen stellen kom je erachter wat de ander nodig heeft.

Verder vragen wij

  • Je hebt een relevante mbo-opleiding, en hebt ervaring met secretaressewerk
  • Je bent sociaal vaardig en kunt goed schakelen tussen mensen met een verschillende achtergrond
  • Je bent dienstverlenend en bent een echte teamplayer
  • Je werkt gestructureerd en kan denken in oplossingen en procesverbetering
  • Je bent integer en kent het belang van vertrouwelijkheid
  • Je bent digitaal vaardig en je maakt je nieuwe systemen snel eigen en weet anderen hierin mee te nemen
  • Je bent flexibel maar in ieder geval beschikbaar op maandag, woensdag, donderdag

Dit zijn wij

Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. 
Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd.

Solliciteren

Ben je enthousiast? En je wil bij ons komen werken? 

Solliciteer direct

Je krijgt zo snel mogelijk een reactie op je sollicitatie. 

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Caroline de Boer (teamleider Services en Secretariaat) via 06 28 24 21 65.  Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met onze recruiter Simone Polman.

Bij indiensttreding vragen wij om een ‘Verklaring Omtrent Gedrag’.

Simone Polman

Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met onze recruiter Simone Polman.

Simone Polman

Acquisitie stellen wij niet op prijs.