Vanwege het Coronavirus willen wij onze medewerkers zo goed mogelijk inzetten. Zij komen als eerste in actie bij urgente meldingen en werkzaamheden. Dit kan betekenen dat minder urgente meldingen op een later tijdstip worden uitgevoerd.

Urgentie

Onze beheerders lezen uw melding en maken elke dag de afweging welke meldingen met urgentie worden opgepakt. Zodra uw melding is afgehandeld, ontvangt u hiervan bericht.

Wat moet ik doen?

Storing straatverlichting melden

Geef bij de melding de straatnaam en het nummer van de lantaarnpaal op. U vindt dit op ooghoogte op een witte sticker. Ontbreekt het nummer of kunt u het niet lezen, geef dan het dichtstbijzijnde huisnummer door.

Spoed en buiten kantooruren

Een gevaarlijke situatie zoals bijvoorbeeld een omgereden lantaarnpaal meld u direct telefonisch bij ons (0343) 56 56 00. Ook buiten kantooruren kunt dit nummer bellen.

Hoe lang duurt het?

Storingen worden zoveel mogelijk gebundeld. Wij streven er naar een storing binnen 4 weken af te handelen.