Je hebt een sleutelrol in onze informatievoorziening. Als recordbeheerder zorg je ervoor dat alle fysieke en digitale in- en uitgaande post op de juiste manier wordt geregistreerd en beschikbaar is voor collega’s. Dankzij jouw werk kunnen zij direct met de juiste informatie aan de slag. Je werkt secuur, denkt procesmatig en houdt van samenwerken. Klinkt dit als iets voor jou? Solliciteer dan nu en versterk ons team!

  • Locatie: Doorn/hybride
  • Uur: 16-36
  • Niveau: mbo

Solliciteer direct

Dit ga je doen

  • Inkomende en uitgaande post registreren volgens vaste procedures en zorgen dat alles digitaal beschikbaar en vindbaar is
  • Binnengekomen stukken beoordelen, ze aan de juiste behandelaar koppelen en ze de juiste kenmerken meegeven. Zo voldoen we aan de wet- en regelgeving rond archivering. We werken met het zaaksysteem Tezza
  • De fysieke post voorbereiden: scannen, sorteren en verzendklaar maken
  • Kwaliteitscontroles uitvoeren op de registratie van stukken in het systeem, controleren of de zaken in het zaakdossier aan de voorwaarden voldoen
  • Zie je ruimte voor verbetering? Dan kom je met verbetervoorstellen om het proces nog beter te maken. Richting collega’s en binnen het team

Dit bieden wij

Je krijgt een zelfstandige functie in een klein team, dat nauw samenwerkt. Onze organisatie is altijd in beweging in een steeds veranderende omgeving. We digitaliseren steeds meer processen. Er is altijd ruimte voor nieuwe ideeën over het verbeteren of aanpassen van processen. Daar denken we ook samen met andere afdelingen over na.

Verder bieden wij

  • Een brutomaandsalaris tot maximaal € 3.831 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 7 CAO Gemeenten)
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05 % en 201,6 verlofuren op basis van een 36-urige werkweek
  • De mogelijkheid en goede faciliteiten om hybride te werken
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een goed bereikbaar gemeentekantoor in het centrum van Doorn
  • Een aantrekkelijke fietsregeling met reiskostenvergoeding

Bekijk vooral onze 7 pluspunten waarom je bij ons wilt werken.

Dit ben jij

Je werkt zorgvuldig en hebt oog voor detail. Je helpt graag anderen, legt makkelijk contact en neemt initiatief. Je staat open voor verandering en krijgt energie van verbeteren en vernieuwen.

Verder vragen wij

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur een opleiding zoals SOD1 Record-/Informatiebeheerder, of je bent bereid deze te volgen
  • De motivatie om je te blijven ontwikkelen via trainingen of opleidingen
  • Ervaring met of affiniteit voor zaakgericht werken en procesmatig denken

Dit zijn wij

Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. 
Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd.

Solliciteren

Ben je enthousiast? En je wil bij ons komen werken? 

Solliciteer direct

Geef in je motivatiebrief aan hoeveel uur je wilt werken. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie op je sollicitatie.

Voor vragen kun je contact opnemen met Caroline de Boer via 06 28 24 21 65 of caroline.deboer@heuvelrug.nl.

Bij indiensttreding vragen wij om een ‘Verklaring Omtrent Gedrag’.

Acquisitie stellen wij niet op prijs.