Heb jij levenservaring en ben jij mensgericht? Ga jij gemakkelijk het gesprek aan en denk jij in oplossingen? Kun jij goed je eigen grenzen bewaken? Dan zijn wij op zoek naar jou.

  • Locatie: Doorn
  • Aantal uur: 18, 24 of 36 
  • Niveau: mbo

Solliciteer direct(externe link)

Dit ga je doen

Als integraal handhaver ben jij het gezicht van onze gemeente. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen die bij ons binnenkomen. Je handhaaft en houdt toezicht in de openbare ruimte waar dat nodig is. Zo zorg je voor een veilige en leefbare omgeving voor de inwoners en ondernemers in de gemeenten Utrechtse Heuvelrug en Bunnik. In deze functie ben je bij uiteenlopende zaken betrokken. Bijvoorbeeld bij controles van horecagelegenheden op naleven van de Alcoholwet, controles in het kader van ondermijning (vaak in samenwerking met de politie), adresonderzoeken voor de Landelijke Aanpak Adreskwaliteit, foutparkeren, controles op illegale afvaldumpingen en aanwezigheid bij evenementen.

Daarnaast verwerk je administratief alle meldingen/zaken. Je stelt een aanvullend proces-verbaal op als dat nodig is, behandelt bezwaarschriften en handelt last onder bestuursdwang af.

Wij zijn een dienstverlenende gemeente. Dit betekent dat wij het gesprek aangaan. Wij vinden wij het belangrijk dat we ons verplaatsen in de inwoner en meedenken in oplossingen zodat herhaling in de toekomst wordt voorkomen.

Team Omgevingstoezicht

Als integraal handhaver maak je deel uit van het team Omgevingstoezicht met 25 medewerkers. In deze functie werk je nauw samen met verschillende partijen, zoals de politie, collega’s, de Sociale Dorpteams en andere instanties.  

Dit ben jij 

Jij hebt levenservaring en bent daadkrachtig. Je vraagt door zodat je een goede inschatting kunt maken van de situatie. Jij krijgt energie door te helpen bij het oplossen van problemen en schakelt de juiste partijen in voor een structurele aanpak. Daarnaast ga je proactief te werk, je bent nieuwgierig naar wat er in de gemeente speelt en hebt een scherp oog voor escalatie.  

Verder vragen wij

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 3, bij voorkeur Handhaver Toezicht Veiligheid
  • Een geldig BOA-diploma of bereid deze op korte termijn te halen
  • Een geldig VOG-P
  • Een geldig rijbewijs B
  • Dat je politiek sensitief bent
  • Ambitie: je krijgt energie door je te blijven ontwikkelen binnen onder andere de specialismen ondermijning, APV, milieu, jeugd, verkeer of de alcoholwet 
  • Een EHBO of verkeersregelaarsdiploma of bereid dit te halen
  • Een geldig certificaat Alcoholwet en RTGB of bereid dit te halen

Dit bieden wij

Een dynamische functie met veel afwisseling, elke melding/zaak is maatwerk. Je hebt veel persoonlijk contact en bent in deze functie dan ook echt van betekenis. Daarbij krijg je veel autonomie en vrijheid in het uitoefenen van je functie en kom je te werken in een gezellig en betrokken team.

Verder bieden wij

  • Een bruto maandsalaris tot maximaal € 3.784 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 7, cao-gemeenten)
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van het jaarsalaris. Wanneer je dit bedrag volledig laat uitbetalen, komt dit neer op maximaal € 7.742 bruto per jaar
  • 194,4 verlofuren
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een fietsvergoeding van € 0,23 per kilometer en € 750 voor de aanschaf van een fiets
  • Volop doorgroei- en ontwikkeling mogelijkheden
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP

Onze werktijden zijn van 07.00 tot 16.30 uur en van 12.30 tot 22.00 uur (9 uur per dag). Daarnaast werk je ook in weekenden, in de avonduren en bij festiviteiten. Hiervoor ontvang je een aantrekkelijke extra toeslag bovenop je vaste salaris.

Lees de 7 pluspunten waarom je bij onze gemeente wilt komen werken.

Solliciteren

Wil jij bij ons komen werken? Solliciteer dan direct via de button en voeg je CV toe. Wij nemen daarna contact met jou op. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.