Ben jij een aanpakker met technisch inzicht en passie voor duurzaam vastgoed? Wil je meewerken aan beheer en ontwikkeling van gemeentelijk vastgoed dat klaar is voor de toekomst? Dan is deze veelzijdige functie als Vastgoedbeheerder écht iets voor jou!

  • Locatie: Doorn/hybride
  • Uur: 24
  • Niveau: hbo-wo

Solliciteer direct

Dit ga je doen

Als vastgoedbeheerder ben je de praktische spil in ons team. Je hebt technisch inzicht, steekt graag de handen uit de mouwen en zorgt voor het dagelijks beheer van onze vastgoedlocaties. Je doet inspecties en pakt storingen en onderhoudszaken direct op. Je doet deze zelf of stuurt ze aan. Zo houd jij ons gemeentelijk vastgoed in goede, duurzame conditie.

Wat kun je concreet aan verantwoordelijkheden en taken verwachten in deze veelzijdige rol?

  • Advisering: je adviseert gevraagd en ongevraagd over vraagstukken op het gebied van vastgoedonderhoud en -ontwikkeling. Je volgt de ontwikkelingen in de markt, denkt vooruit en levert zo een waardevolle bijdrage aan ons beleid. Je kijkt kritisch naar wat werkt, wat beter kan en waar kansen liggen
  • Vastgoedontwikkeling: je bent projectleider bij de (her)ontwikkeling van vastgoed. Vanaf het opstellen van het programma van eisen tot en met de realisatie, exploitatie en het beheer. Je draagt de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit, de financiën en de planning van het project
  • Vastgoedbeheer: je regisseert en houdt toezicht op de uitvoering van de duurzame meerjarenonderhoudsplannen. Je onderhoudt de contacten met huurders, gebruikers, collega’s, de omgevingsdienst en installateurs. Zo zorg je ervoor dat het vastgoed goed wordt onderhouden en optimaal gebruikt. Daarnaast verwerk je binnenkomende meldingen en wijzigingen in het vastgoedbeheerprogramma (Wish) en beheer je het sleutelsysteem
  • Controltaken: je doet (risico)analyses en onderzoeken rond het vastgoed. Je bewaakt de kwaliteit tijdens ontwikkeling en onderhoud, houdt in de gaten of afspraken en regels worden nageleefd en rapporteert afwijkingen

Dit bieden wij

In deze maatschappelijk belangrijke functie draag je bij aan onderhoud en ontwikkeling van huisvesting voor diverse organisaties die belangrijk zijn voor onze gemeenschap. Je werkt in een prettig en betrokken team dat zorgt voor ons gemeentelijk vastgoed. Daarnaast krijg je de uitdaging om met een beperkt budget, het beste resultaat te halen in onderhoud en verduurzaming.

Verder bieden wij

  • Een brutomaandsalaris van maximaal € 5.313 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 10 CAO Gemeenten)
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% en 201,6 verlofuren
  • De mogelijkheid voor hybride werken. En goede faciliteiten daarvoor
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een goed bereikbaar gemeentekantoor in het centrum van Doorn

Bekijk vooral onze 7 pluspunten waarom je bij ons wilt werken.

Dit ben jij

Jij bent iemand die niet afwacht maar direct aan de slag gaat. Met jouw communicatieve vaardigheden leg je helder en effectief contact met alle stakeholders. Je bent ondernemend en ziet kansen waar anderen vooral problemen zien. Je denkt creatief mee en pakt uitdagingen op een slimme manier aan zodat jij altijd tot de beste oplossingen komt.

Verder vragen wij

  • Hbo/wo werk- en denkniveau
  • Politieke sensitiviteit
  • Ervaring met het onderhoud van vastgoed

Dit zijn wij

Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren. 
Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd.

Solliciteren

Ben je enthousiast? En je wil bij ons komen werken?

Solliciteer direct

Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Natalia Warries-Kimpen (HR-adviseur) via 06 28 27 70 20. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Roelof Oost (Teamleider omgevingsontwikkeling) via 06 41 64 01 08.

Reageren op deze vacature kan tot en met 22 juni. Na deze datum ontvang je zo snel mogelijk een terugkoppeling op je sollicitatie.

De eerste gespreksronde vindt plaats op 26 juni in de ochtend en de tweede gespreksronde op 1 juli  in de middag. Houd je hier alvast rekening mee?

Ben je verhinderd op de genoemde data? Solliciteer dan zo snel mogelijk en geef in je motivatiebrief aan wanneer je wel beschikbaar bent.

Bij indiensttreding vragen wij om een ‘Verklaring Omtrent Gedrag’.

Acquisitie stellen wij niet op prijs.